Tuesday, November 24, 2009

Chenta Hatiku Kembali....

Pagi Selasa
Jam 0946
Waktu Opis Fine Art Serting

Wahh...Lame nyer ta jengok blog aku nh...
Bukan pe...
Kebizian menghalang kau untuk terus berkarya...
chewahhh...
ayat ta ley bla...
Saje jek wat tajuk cmtuh...
Wat gempak walau pown tade la gempak mane pown..
Sebenarnye...
Memang betol chenta ati aku da kembali...
Bkan pakwe la...
Tp my lappy da blik umah...
Sebulan lebey gak dier kat spital tuh..
huhu..
Nak wat cmner...
kesihatan lappy aku tuh pown kene la jage jgk..
kang skit lagi kang ta pasal2 aku lak tapat gune ag...
lappy da blik umah..
tp ta sempat nk wat pape yg best kat lappy tuh...
t la...
ader mase t aku cantekkan lappy aku tuh...
tade pape nk mengarut arinh...
ok la...
nanti2 aku mengraut lagi..

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Makian Sopan Anda Disini...